środa, 27 sierpnia 2014

O Boże ! Ja chyba oszaleje!!

Wczoraj wieczorem pisałam sobie różne notki na Twitterze związane z akcją " Poland Loves Olivia Holt " no i.. I wpadł mi do głowy pomysł aby zrobić coś podobnego tylko ,że napiszę amiast imienia i nazwiska olivi np. Peyton'a Clark'a. Pomysł wydawał sie fajny bo w IDDI bardzo lubie z nim momenty. Jest śmieszny i ja lubie to! I dzisiaj rao weszłam na Twittera i patze na powiadomienia a tu:

   Peyton Clark dodał Twojego tweeta do ulubionych
13 godz.
Poland Loves
  1.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Jeśli nie wierzycie to prosze bardzo. Udajcie się na profil Peyton'a i zobaczcie jego ulubione wpisy. A tam pojawi się mój wpis. Nigdy nie sądziłam ,że mój wpis polubi tak znana osoba jak Peyton Clark. To marzenie każdej fanki!                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz