poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Wyjaśnienie i Olivia!

So first thing:
Do Jess: Nie, nie zrezygnowałam i nie mam zamiaru. Do Tamarki: Wyjechałam na dwa tygodnie nad morze i nie miałam Internetu. Zdaje mi się, że o tym pisałam, ale jeśli nie to przepraszam. Byłam dwa tygodnie bez Internetu i nie mogłam pisać. Przepraszam.

So second things:
Kto widział odcinek KI "Seaford Hustle"? Ja właśnie go obejrzałam i muszę powiedzieć, że.. Jestem zachwycona! Tyle momentów z Kick'iem, pocałunek (z prawdziwego zdarzenia) i do tego ta bujna wyobraźnia Jack'a. Haha, I love it so much! ♥

Kocham moment, który Jack sobie wyobraża:
Kim: Tak mi przykro, Jack. Nie potrafiłam ich powstrzymać.
Jack: Trzymaj się. Idę po Ciebie.
Kim: Są zbyt silni.
Jack: Nie. Nie kiedy jesteśmy razem.
 Kim: Ale nie jesteśmy. Już jest za późno. Zapomnij o mnie, Jack.
 Jack: Nie!



So third things (and ending):

Olivia przed chwilą dodała na Twitter'a nowe zdjęcie, pod którym napisała coś do Kat McNamary:
Oooh, chybiłam @Kat_McNamara znasz mnie zbyt dobrze! Dziękuję za miłość, którą mnie obdarzasz, spóźnione "najlepszego dnia" ♥♥♥

Zachwycające jest to, ile Olivia ma w sobie pokory! Mimo, że jest coraz sławniejsza nie zadziera nosa. Wręcz przeciwnie! Pomaga innym, jest życzliwa, kochana i szczera. To co pisze, jest piękne!

Na zdjęciu Liv trzyma.. hmm.. metkę (?) z napisem "PINK".



Wspomnę jeszcze, że Liv i Kat zagrały razem w filmie "Girl vs. Monster".


//Zaczarowana Koralina


1 komentarz: