sobota, 23 sierpnia 2014

Za długo pracowałyśmy...

Od Koralinki zapewne wiecie ,że Olivia pracuje nad nowa piosenką ,którą pisze dla niej niejaka Tifany Vartanyan  zatem... Zrobiły sobie dwa super fajne zdjęcia. troche nie rozumiem ich przekazu ale dobra. Myślę ,że dziewczynom chodziło o to (jak wskazuje tytuł postu) ,iż  Liv i Tifany pracowały za długo czyli do czasu aż pozostał po nich szkielet. Ale to tylko moja sugestia. A na twitterze pojawił sie taki wpis. Myślałam ,że troche rozjaśni mi te sprawę ale po przeczytaniu Twicku nie zbyt dużo sie dowiedziałam. Oto i Twick :



That hard work @tvartanyan and I put in yesterday turned into this today. At least we still have our hats on. Yew ��

Tłumaczenie:

Trudna praca @tvartanyan i umieściłam wczoraj co okazało się dzisiaj. Przynajmniej mamy jeszcze nasze kapelusze. Yew ��




'To zdjęcie zostało dodane przez Olivię a teraz pokażę zdjęcie dodane przez Tifany ,która przybliżyła nasz obraz ''twarzy'' '




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz