sobota, 19 lipca 2014

Kickin' it or..

Oglądałam wczoraj wieczorem "Top 20: Najgłupsi na świecie: Przestępcy" i zauważyłam tam nikogo innego, jak Loni Love. Oczywiście nie ona była przestępcą. Komentowała poczynania tych amatorów. Loni grała Marge w Kickin' it. Pamiętacie ją?



Kazałam siostrze uważnie oglądać, gdy jeszcze raz ją pokażą. Ją zdziwiło nazwisko, a nie sam fakt, że Loni tam była. Z tego wynika, że na Kickin' it świat się nie kończy i może niedługo zobaczymy Leo w "Modzie na sukces"? xd


//Zaczarowana Koralina

3 komentarze:

  1. Ja też to oglądam! Ale wczoraj nie oglądałam. A czy ogladasz coś w podobnym stylu co nosi nazwę:
    Top 20 Umrzesz ze śmiechu? Ja tak i ciągle się smieję gdyż mnie bardzo łatwo rozbawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to też oglądam. Tata mi to kiedyś pokazł i teraz to oglądam. A mama się drze, że to takie głupie i mam przełączyć. Ale oglądam :)

      //Zaczarowana Koralina

      Usuń
    2. Ja tak samo. Mowi ,że co w tym śmiesznego?. A to jest naprawdę fajne.

      Usuń