czwartek, 31 lipca 2014

Soap. In. Eye. ��

Mydło. W. Oku.
To właśnie Olivia napisała jakiś czas temu na Twitterze. Oprócz tego, złożyła Austin'owi North'owi życzenia z okazji urodzin.
happy birthday brother dude. ya went from being my massive celebrity crush to my pain in the butt twin brutha. TV land can get weird. Love you, Ricky Weaver, I mean Logan Watson, I mean... A-Train ��

Czyli;

wszystkiego najlepszego barcie. odszedłeś od bycia moją ogromną gwiazdą, zmiażdżyłeś mój tyłek podwójnie. Może ziemia TV jest trochę dziwna. Kocham Cię Ricky Weaver to znaczy, mam na myśli Logan Watson... A-Train ��


Hmm.. Trochę dobija mnie fakt, że Austin'owi napisała tak spore życzenia, a Leo zaledwie: wszystkiego najlepszego, gwiazdo rock'a..




//Zaczarowana Koralina

1 komentarz:

  1. Mnie dobija ten sam problem. Czyżby Austin'a lubiła bardziej niż JLeo. Gdyby napisała coś takiego Leo na urodziny co napisała Austinowi to nie było by gorzej. oto przerobiona wersja z austina Leo:

    wszystkiego najlepszego barcie. odszedłeś od bycia moją ogromną gwiazdą, zmiażdżyłeś mój tyłek podwójnie. Może ziemia TV jest trochę dziwna. Kocham Cię Jack Brewer to znaczy, mam na myśli Leo Howard... L-Howard ��

    OdpowiedzUsuń