czwartek, 31 lipca 2014

Na planie Kickin' it

Dylan na twitterze oznajmił nam ,że Olivia i cała ich paczka widzi się codziennie na planie Kickin' it. Czyżby to były częste odwiedziny Liv? Wątpie. Ale podobno "Kim" wraca tylko na kilka odcinków albo tylko na jeden. No nieważne... W sensie ważne bo się dowiem.


Na fotografi widzimy Liv i Mateo. A pomiędzy nimi jakaś dziewczyna. Może to makijażystka? Ale widzimy tak jeszcze Leo i Toda czyli tatę Leo. Leo jest po Lewej stronie i rozmawia z jakąś dziewczyną. Natomiast tata Leo jest po prawej stronie. Ale to co mi wiadomo to to ,że Tata Leo wystapi tylko w jednym z odcinków Kickin' it. I to gościnnie. Odcinek ten nosi tytuł "The Stang". A może naprawdę to tylko odwiedziny Liv? A może dłuższy powrót do serialu?

5 komentarzy:

  1. Nie możesz mi powiedzieć, że nie ściągasz od Any. To nie są aktualności, a na blogu pojawiło się to wczoraj, więc skąd niby wzięłaś to zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezuu.. Masz własne życie? To nie wpiepszaj się w cudze! One NIE ściągają od Any. Sama Ana to potwierdziła! Po za tym weź sobie wyjedź na wakacje, a nie zatruwaj innym życia.. O Bosz.. -,-

      //tributefromPanem

      Usuń
    2. Dziękuję tributefromPanem. To bardzo miłe ,że się za mną wstawiłaś/łeś! Dziękuje Ci za to. A ty anonimku powinnaś zrozumieć ,zę nie sciagam od Any Howard. Nie sciagałam nie sciagam i nie mam zamiaru. Odczep się odemnie i od Koraliny. Bo to pewnie ty wczesniej oskarżałaś Koralinę. Oj nieładnie!

      Usuń
    3. Jestem dziewczyną :) Mam na imię Amelia. Możesz mi mówić Mel, jeśli Ci prościej niż 'tributefromPanem'. ;)

      //tributefromPanem

      Usuń
    4. Dobrze. A więc mel dziekuję ,zę sią za mna wstawiłaś. To starsznie miłe z twojej strony.

      Usuń