wtorek, 1 lipca 2014

DISfunkshion Magazine - sesja.

Niedawno dopiero została opublikowana sesja Olivii dla magazynu DISfunkshion Magazine. Ta sesja była.. doroślejsza? Według mnie, Livie była w tej sesji bardziej dorosła, zadziorna, piękna i seksowna niż w innych sesjach. Oczywiście każda jej sesja mi się podobała, ale ta była.. Wywarła na mnie szczególne wrażenie.




I jeszcze dwie strony artykułu o Olivii:



Nie wiem, które zdjęcie najbardziej mi się podoba! Kiedy zobaczyłam tylko to przedostatnie uznałam, że ono jest najlepsze, ale kiedy zobaczyłam resztę sesji.. Oniemiałam! Każde zdjęcie jest piękne, Liv na każdym jest piękna. Jednak chyba najbardziej podoba mi się to przedostatnie i to drugie. A Wam?

//Zaczarowana Koralina












2 komentarze:

  1. Dlaczego dodałaś zdjęcia ,które my już widzieliśmy? Tamara dodała je jakiś czas temu. Wcale się nie czieszę ,że wróciłaś.... Julka i Tamara są od ciebie lepsze. Dodała byś wkońcu coś nowego a nie jakieś zdjęcia ,które my już widzieliśmy. Dodałaś kazde ,które my widzieliśmy! Nie masz własnych żźródeł? To sobie znajdz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz własne życie? To się odpieprz od cudzego! Może jedno zdjęcie było na tym blogu, a reszta jest nowa. Poza tym zauważ, że tej całej Julki nawet nie ma we współtwórcach i nic nie dodaje. Po co ona tu? Tamara i Koralinka świetnie dawały sobie radę same, nie potrzebują nikogo. Tym bardziej kogoś, kto nic nie robi. Więc daruj sobie hejtowanie Koralinki, bo na nic ci się to zda.

      //Katy

      Usuń