środa, 2 lipca 2014

Instagram Olivii...

We wcześniejszym poscie pokazałam Wam wpis z Twitter'a. Jeśli chcecie go zobaczyć jeszcze raz to prosze:

"Could cruise all...


Wracając... Napisałam w tym poście też ,że Olivia pokazała dwie nowe fotki z wycieczki rowerowej o ,której pewnie już slyszeliście przez kochaną Koralinkę ,która zamiesciła w poście to ,że Olivia po powrocie z Chicago pojechała do Florydy spotkać się ze swoja znajomą. Razem jeździły na rowerach. Zrobiły sobie mini rajd. Potem do dziewczyn przyszedł Cody(brat Olivi) i dołączył sie do nich. A w tym czasie znajoma Liv zrobiła im zdjecia. Patrzcie :


Jak Wam się podobają?

6 komentarzy:

  1. Brat Olivii ma na imię CADE.

    //Raffeyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. Myślałam o czymś innym i napisałam coś innego. Przejężyczenie. Może jeszcze tego zabronisz co?! Oskarżysz o niewiadomo co?

      Usuń
    2. Przestań się rzucać! Ja TYLKO Cię poprawiłam. Taki błąd w imieniu Cade'a nie zdarza Ci się pierwszy raz. A Ty mnie może od razu pozwiesz do sądu, co?! Wytoczysz mi proces?! Bo śmiałam zwrócić Ci uwagę?

      //Raffeyka

      Usuń
    3. Wiem ,że jestm beznadziejna, nie umiem nic zrobić. Myśłisz ,że łatwo się zyje jako dyslektyk? Ty nie TYLKO mnie poprawiasz ty zwracasz mi uwagę o wszystko. Oskarżasz ,że sciągam ja i Koralinka z bloga Any. Choć kochana Anusia powiecziała ,że nie i miała rację. Moje źródła indformacyjne codziennie dodają coś nowego. Więc czemu się dziwisz ,że na blogu Any jest wiele podobieństw? I ty mi mwisz ,że to ja się życam?! A ty z tym sadem wyskoczyłaś jak głupia. Jak blog Ci się niepodobato poco go wogóle czytasz. przestań czytać i po sprawie. Nie będziemy za tobą płakać!

      Usuń
  2. Sorry za tamto! Za bardzo mnie poniosło. Przepraszam! Zgoda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgoda. Też mnie poniosło, byłam po prostu zła. Sorki.

      //Raffeyka

      Usuń