piątek, 20 czerwca 2014

Cake & Coffee!

Po pierwsze bardzo chciałam Ci podziękować, Tamarko, za danie mi kolejnej szansy. Obiecuje- bedę się dobrze sprawowała.

A teraz post:

Liv napisała na Twitterze:Yesterday's studio essentials. #CakeAndCoffee czyli po Polsku: Szcegóły wczorajszego pobytu w studio. #CistkoIKawa.




Takie zdjęcie Liv dała pod tym postem. Wychodzi na to, że Olivia bardzo duż.o przebywa w studio nagraniowym. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ to oznacza, iż dużo pracuje nad swoja muzyką, którą niedługo usłyszymy. Mam nadzieję, że jak najszybciej!

//Zaczarowana Koralina

1 komentarz:

  1. Witamy Koralinko! Cieszę się, że wróciłaś... cieszę się również, że Tami dała Ci następną szansą :D Mam nadzieję, że blog będzie funkcjonował jak jeszcze nigdy dzięki Tobie, Tami i nowej współblogerki, Julki ;)

    OdpowiedzUsuń