niedziela, 8 czerwca 2014

" The Walt Disney " Production in Poland #2

Pamiętacie posta Koralinki w zeszłym miesiącu? Jeśli nie to odświerzę Wam pamięć..."The Walt Disney" Production in Poland.  W poscie chodziło o to ,że gdy uzyskamy odpowiednia ilosć wyświelen ( 20.000 ) to otrzymamy znak współpracy z właśnie "The Walt Disney" No a dla naszego bloga to to było by lepsze od niewiem czego. Niestety... Byliśmy tak blisko. Teraz wymogi są wieksze o 1/4 z 200 tys. Dokładnie ilośc wyświelteń powiększyła sie o 5 tys. I co miesiąc tak rośnie. Musimy się sprężać aby te 25.000 nam się nie podnisło do 30.000 . Wtedy długo byśmy czekali na znak współpracy. Producent bardzo nas za to przepraszał ale takie są wymogi. Mi też jest bardzo przykro ale nic, ale to nic nie możęmy z tym zrobić. Właściwie do tych zasad musimy sie przystosować. My nie mamy tu nic do gadania. Więc znów mamy akcje do 25.000  w miesiąc. Zostało nam niecałe 7 tys. Damy sobie radę.


A co jęsli nie damy rady?
Pewnie dręczy was to pytanie. Mnie uwierzcie też. Musimy  się sprężać. A dziś przemyślałam całą sprawę. Potrzebny nam nowy członek. Co wy na to? Wtedy było by szybciej osiągną zamierzony efekt... ale to pytanie to do Was musze zadać i do Koralinki. Ja jestem za a Wy?

Pozdrowienia!

1 komentarz: