piątek, 20 czerwca 2014

Hej...


Hej jestem na tym blogu nowa i chciałam się przywitać .No to tak nazywam się Julka , ale znajomi mówią mi ,,Ruda".Kocham ,,Kickin It '', ,,I Didn't do it''oraz Liv . A wracając do ,,Kickin It '' i Liv to mam jeszcze kilka blogów , na których piszę opowiadania właśnie na ten temat , a nie newsy . Ten blog to dla mnie wyzwanie no , a bądźmy szczery , ja kocham wyzwania .  Po pierwsze BARDZO dziękuje Tamarze za przyjęcie . Jesteś kochana :*. Po drugie mam nadziej ,że posty , które będę wstawiać będą się Wam podobać . A na początek moje ulubione zdjęcie Olivii,  które zostało zrobione podczas sesji dla magazynu ,,Glamoholic Magazin '' .Zdjęcie jest stare , ale piękne :D

2 komentarze:

  1. Jestem pewna, że poradzisz sobie z tym wyzwaniem i okażesz się wspaniałą współblogerką ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Julio, jesteś totalnie beznadziejna. Wtryniłaś się do bloga gdzie nikt cię nie potrzebował, a teraz nie dodajesz postów. Darowałabyś sobie pisanie o newsach (czego NIE robisz) bo się do tego nie nadajesz.

    //Jennette

    OdpowiedzUsuń