sobota, 7 czerwca 2014

Leo Howard from Disney's Kickin' It Hung Out At Seacrest Studios






5 komentarzy:

  1. Leo gdyby nie spinał włosów w kucyk wyglądał by dobrze. No ale to nie nasz wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe... 2 ktopki na końcu. To bardzo charakterystyczne dla Koraliny. Nawet dużo nie musiałam myśleć. Wiadomo ,że każdego się czpieasz bo zacytuję... "Chcesz pokazać jaką to wielką fanką jesteś"

    //Magiczna Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, ktoś zaczął pisać wielką literą, więc to musi być Koralina. Wyobraź sobie, że połowa moich znajomych pisze 2 kropki zamiast 3. Dużo nie musiałaś myśleć? A ty w ogóle myślisz? Bo ja sądzę, że nie!

      //Annie

      Usuń
    2. Troche póżno się odezwałam co... Je odwiedziałam tego bloga prawie od tygodnia. Więc co ma powiedzieć. A może to ,że Koralina powiedziała by zupełnie to samo. Martyna po prostu powiedziała cos miłego a ty "anonimku" za którego ja uważam ,że to Karolina od razu się rzuciła na nia bo ma na zdjęciu profilowm fotkę z Violettą. Też mi coś.

      //Magiczna Maja

      Usuń