wtorek, 10 czerwca 2014

Olivia, her fan & the doll.

Pamiętacie jak w jednym poście dodałam zdjęcia z Aurory z Olivią i jej fanką z lalką? Dowiedziałam się, że ta dziewczynka to Kat,a jej lalka ma na imię Isabella. Znalazłam króciutki filmik, na którym Kat pokazuje swoją lalkę, Olivię i spotkanie w Colorado.



W zasadzie znalazłam ten filmik już trzy dni temu, ale nie dodałam go. Czemu? Nie wiem. Chyba z lenistwa. A wg muszę się pochwalić - Liv odpisała mi na pytanie na Ask'u! Thaks you, Liv.♥

//Zaczarowana Koralina

2 komentarze:

  1. Olivia nie ma aska.. To tylko jakas dziewczyna, ktora sie pod nia podszywa i dzieki jej slawie ma nawet ponad 300tys. follow na Instagramie.. Prawdziwa Olivia nie ma aska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olivia ma aska.
    http://ask.fm/ReallOliviaHolt
    Jest przezemnie sprawdzony i na 1000% to jest jej oficjalny, jedyny ask ;3

    OdpowiedzUsuń