sobota, 21 czerwca 2014

Wywiad na zakończenie 1 sezonu Kickin' it - Olivia Holt

Wcześniej dodałam wywiad z Leo Howard'em a teraz czas na Olivię. Odpowiedz na temat Leo waz zaszokuje. Myślicie ,że wiedzieliście wszystko?! Teraz się zdziwicie.

Witaj Olivio. Co u ciebie?
Witaj Kate. U mnie wszystko porządku a u ciebie?

U mnie tez. Dziękuję. Opowiedz nam proszę o twoim serialu. O Kickin' it.
Kickin' it to na pewno komediowy serial w którym grają nastolatcy. Przygody tej wspaniałej szóstki was zadziwią. Na pewno "przeciętność' niektórych z bohaterów jest taka jak zawsze ale czasem zmienia się nie do poznania. Wszyscy bardzo się rozumiemy i lubimy. 

Cudnie. Jak to jest być jedyną dziewczyną w obsadzie?
To tak jakbym ja dziewczyna przy chłopakach była jednym z nich. Traktują mnie jak kumpla a ja to odwzajemniłam. Ale można to też nazwać ,że jakby chłopcy byli dziewczynami i byłybyśmy najlepszymi przyjaciół kami. To naprawdę fansastyczni ludzie.

Którego z chłopaków poznałaś najpierw? 
Najpierw poznałam Alex'a czyli serialowego Eddi'ego. Choć znałam go już Parę miesięcy przed zdjęciami do czołówki. Poznaliśmy się na castingu. Choć z wszystkimi bardzo dobrze się dogadywałam. Chłopcy nie traktują mnie jak "dziewczynę" tylko jak koleżankę. I naprawdę są Gintelmenami.

Olivio... A które gintelmana zabrała byś na randkę. Jeśli można spytać.
Szczerze?! Nigdy się za specjalnie nad tym nie zastanawiałam. Teraz dla mnie to dość trudne pytanie. Bo wszystkich bardzo lubię, szanuje i doceniam. Ale jak miała bym wybrać to wybrała bym Leo i Dylana. Są najbardziej przy mnie wyluzowani.

Ale masz wybrać jednego. Którego? fani chcą wiedzieć. Czy ma być Dylanolivia czy Leolivia.
Dylanolivia?! Leolivia? A skąd ty to wzięłaś. Producenci ci wymyślać pomogli. (powiedziała żartobliwie). Nie no żartuje. Jednego. Tak? No ty chyba  Leo. On  jest taki najbardziej spokojny. Ktoś dla mnie.

Leo spokojny? Z tego co słyszałam to on w miejscu nie umie ustać.
Czytasz za dużo plotek a nie faktów. To prawda Leo jest bardzo pobudzony ale to dlatego , że spędza bardzo dużo czasu z Mateo. On to dopiero... Wracając do Leo. Gdybyś zauważyła jaki Leo jest przy mnie to byś oczom nie uwierzyła. Zachowuje się zupełnie inaczej. A ja w takim pewnym senie go 'kocham'. Jest ... Są dla mnie wszyscy z planu jak rodzina. A rodzinę się kocha co nie?  (powiedziała zdenerwowanie)

Myślałaś nad tym aby być z Leo? Z tego co wy wnioskowałam tak dobrze dogadujesz się z nim.
To było by chyba takie marzenie ,którego nikt nie jest świadomy. Leo jest fanta styczny, miły, kochany i czasem romantyczny. Bardzo dobrze się z nim dogaduje. Mamy tyle samo lat. No ja jestem młodsza.

Leo romantyczny?
Taaak...

A co sprawia ,że taki jest? Może to tylko przy tobie? Nie pomyślałaś ,że mógł się w tobie zadużyć?
Coo?! On we mnie. To chyba żarty. Jestem dla niego za brzydka. No spójrz na niego. Nie ukrywam. Przystojniaczek z niego.

OMG. Ty to powiedziałaś?
Tak ja to powiedziałam. Ja Olivia. Olivia Holt. a co? Nie mogę. To przecierz najlepszy przyjaciel jest. Jego szczęście to tak jakby moje. Jak on się zakocha to ja też.

Czyli tak jakby działacie dla siebie na swój sposób?
Można tak powiedzieć. Ale dziś sobota i nie chce mi się główkować. Od tego jest poniedziałek, wtorek... aż do piątku popołudniu.

Rozumiem. A co do Kickin' it. Jaką postacią jest Kim? Kim Crawford.
Jest dziewczyną życiową nie bojącą się używać przemocy. le używa jej tylko w swojej obronie.Tak jak ja. Znam karate ale używam go tylko gdy jest to konieczne.

A z kim 'Crawford' najbardziej się dogaduje. o przepraszam. Najlepiej...
Najlepiej Kim dogaduje się z Jack'iem . Sa najwierniejszymi przyjaciółmi. Dużo rzeczy robią razem. W koncu łączy ich duzpólnych przeżyć, wspomnień. Przyjaciele i hobby. No i szkoła. Ten sam rocznik.

  A co z Jack'iem? Czy jest szansa ,że Kim i Jack będą razem w serialu na Disney XD?
Zawsze jest. Ale no przecierz To Kim I jack. Zawsze główni bohaterowie znajdą wspólny jezyk. Pokochają się ale sami jescze o tym niewiedzą. Szzczeże to ja sama pewności nie mam. ale trzymajmy kciuki.

A co gdyby Kim i Jack mieli scenę z calowaniem? Czy to zblizyło by was do siebie. Była by szansa?
Nie wiem tego. Ale może... gdyby ten pocałunek coś znaczył to suer. Ale my musimy wiedzieć ,że to była miłość.

No dobrze osatnie pytanie. Oceń swoją postać. 
Daje jej 7/10. Bardzo ją lubię.

A czy chcesz kogoś pozdrowić?
Tak. Pozdrawiam Fanów Kickin' it , Całą ekipę. Moich bliskich i Ciebie Kate.

Dziękuję. Wielkie brawa dla Oliv Holt.

Moga być błedy. GDyz tam nie dało się kopiować i musiałam sama wszystko tłumaczyć ta tłumaczu przepisując kazdy wyraz p  wyrazie. Czasem czcionka się zmienia bo coś się zacieło i sie poprawić już nie dało. Dziękuje.

2 komentarze:

  1. W ten pierwszy wywiad ślepo uwierzyłam, ale nie jestem pewna czy Olivia powiedziała to co tu napisałaś. Nie chcę Cię oskarżać ani krytykować, ale czy mogłabyś dać mi linka do tego wywiadu? Tak dla pewności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie niemogła bym dac ci linka. Z tamtąd biorę wszelkie informacje i zdjęcia. Nie tylko z tej strony ale w większości tak. Gdybyś ty miała taką stronę to dała bys komuś do niej linka? Szczeże w to wątpie. A może to tłumacz żle to przetłumaczył. To angielska strona. A ja przetłumaczyłam to na google tłumacz. Z tąd pewnie twoja niepwnośc.
      POZDRAWIAM TAMARA♥

      Usuń