poniedziałek, 23 czerwca 2014

Cudne no i tyle...

Nie wiem czy wiecie... Ale wśród naszych komentującyhc jest bardzo zdolna postać. To osóbka jest Ana Howard. Pisze, dodaje newsy i w ogóle jest bardzo zdolna. Pisze przecódowne opowiadania. Sa takie ,które moją uwagę przyciągneły najbardziej. Ten blog dał jej dużą popularność. Ale my możemy jej pomuc dostając się jej na szczyt. Ten oto blog jest cudowny. Należy do moich ulubionych. Moje opowiadania to pikóś w porównaniu z tymi :

http://kickinit-inna-historia.blogspot.com/

Zajżyjcie napewno nie pożałujecie. Jak je czytałam to nawet nie raaz mało co nie spadłam z krzesła mówiąc... " Aww...♥ Jakie to słodkie " . Jeśli Was odpowiednio nie zachęciłam to prosze bardzo. To mój ulubiony fragment...

...Kim: Czekaj!

Jack: Co?

Kim: Dlaczego zaśpiewałeś mi tą piosenkę?

Jack: A dlaczego ty ją napisałaś?

Kim: No wiesz..

Jack: Ja też cię kocham! - powiedział i złapał mnie za rękę i wstał. - Czy uczynisz 

 mnie najszczęśliwszym chłopakiem na świecie i zostaniesz moją dziewczyną?

Kim: A jak myślisz? - zapytałam wstając. Zarzuciłam mu ręce na szyję, a on 

przyciągnął mnie do siebie. Stykaliśmy się czołami.

Jack: No nie wiem.

Kim: Ale ja tak - powiedziałam i zaczęłam się do niego przybliżać. - I chce, żebyś 

wiedział, że się zgadzam. - odparłam uśmiechnięta.

Jack: Naprawdę?

Kim: Naprawdę. - teraz byliśmy BARDZO blisko siebie. Czułam, że tym razem się uda.

 Bo kto niby wpadłby nagle do mojego pokoju i zniszczył taką chwilę?

Jack: Jeśli tak to chyba mogę zrobić to - powiedział i pochylił się, żeby mnie

 pocałować...




... No więc oc wy na to? Kocham ,norlamnie kocham te opowiadania. Zaczełam je czytać wczoraj o godz. 13:15 a skończyłam wszystkie o godz. 17:46  o równej bo patrzyłam na zegarek. Można odjąć od tego jakieś 15 min. Bo :
- ubikacja
- Jedzenia
- picie i znowu to samo...
No więc? Przeczytajcie te opowiadania nie od końca a od początku to zobaczycie jak fajnie się je czyta. Mam teraz masę pomysłów co będzie w moim następnym rozdziale. Pomieszałam różne sytuacje abby wyszło coś wspaniałego. Ale nie mogę tego porównać z tymi opowiadaniami.






POZDRAWIAM I CAŁUJE    TAMARA " "

4 komentarze:

  1. Ja.. nie wiem co powiedzieć. Kiedy zobaczyłam tytuł posta zaczęłam się zastanawiać o co chodzi, ale nie spodziewała się, że będzie chodziło o mnie. Dziękuję Ci bardzo! Twoje opowiadania też są cudowne. Jeszcze raz dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co dziękować... Ale ja tak. Dzięki twoim opowiadaniam zaczełam prowadzić nowego bloga. Masz wielki talent. I oczywiscie z niecierpliwością czekam na nowy rozdział na twoim blogu!
      POZDRAWIAM I CAŁUJĘ TAMARA " ♥ "

      Usuń
    2. Dopiero teraz zauważyłam, że dodałaś mój stary kolaż ♥
      Jestem mistrzem painta xD

      Usuń
    3. No wiadomo ,że jesteś mistrzem na Paincie.
      A kolaz jest świetny.
      Zajrzyj potem na nowego bloga.
      http://kickinit-bo-to-wiecej-niz-przyjazn.blogspot.com/
      Zobaczysz cos przyjemnego.
      POZDRAWIAM I CAŁUJĘ TAMARA " ♥ "

      Usuń